FAČR reaguje na současná opatření a situaci s ohledem na stávající pandemii koronaviru COVID-19. Zároveň však upozorňuje na možnost doplňování e-mailových adres do Informačního systému asociace bez ohledu na posun konečného termínu.

„Uvědomujeme si složitost současné situace pro všechny občany České republiky a samozřejmě také členy naší fotbalové rodiny. V situaci, kdy jsou odloženy veškeré zápasy, společná příprava a kluby řeší zcela zásadní témata, nám přijde rozumné odložit termín dokládání e-mailových adres. Nechceme klubové administrátory, kterých se tato tematika týká především, v momentální situaci ještě více zatěžovat a dostávat pod nějaký časový tlak. Na místě je také poděkovat velkému počtu těch, kteří již vše požadované v předstihu splnili,“ řekl Jan Pauly, generální sekretář FAČR.

„Byť dochází k půlročnímu odkladu doplnění e-mailových adres, proces digitalizace samozřejmě běží dál a je možné je dál dokládat kdykoliv v průběhu letošního roku,“ dodal Pauly.

FAČR proces Digitalizace členství odstartovala na začátku letošního kalendářního roku. Hlavní cíl doplnění e-mailových adres od svých členů? Především větší efektivita a zjednodušení komunikace mezi nimi a asociací.

Veškeré informace o projektu či o tom, jakým způsobem e-mailové adresy dodat, naleznete ZDE.